Polityka Prywatności - Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO

Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) zwane dalej „RODO”

Korzystając z usług oferowanych przez Łukasz Tabakowski GRID siedzibą w Krakowie, ul. Ks. Bp. Władysława Bandurskiego 10/1, 31-515 Kraków, [NIP] 9451828332, [REGON] 356289068, powierzasz nam swoje dane. Zdajemy sobie sprawę, że to wielka odpowiedzialność i bardzo się staramy zapewnić ich bezpieczeństwo oraz umożliwić Ci kontrolę nad nimi. Pracujemy, aby każdego dnia coraz lepiej służyć naszym klientom. Dbałość o dane osobowe, które nam Państwo przekazują, jest niezwykle ważną częścią tego procesu. Chcemy, aby mieli Państwo pewność, że przekazane nam dane są u nas bezpieczne oraz rozumieli, w jaki sposób je wykorzystujemy.

I.                     Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe jest Łukasz Tabakowski GRID siedzibą w Krakowie, ul. Ks. Bp. Władysława Bandurskiego 10/1, 31-515 Kraków, [NIP] 9451828332, [REGON] 356289068 (dalej jako: „GRID”), właściciel internetowego sklepu dostępnego pod adresem gridproducts.pl (dalej „Sklep”).

II.                   Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?

Proszę napisać do nas, oto nasze dane kontaktowe, pod którymi uzyskacie Państwo niezbędne informacje:
adres e-mail:
kontakt@gridproducts.pl

adres pocztowy:  ul. Ks. Bp. Władysława Bandurskiego 10/1, 31-515 Kraków.

III.                  Skąd mamy Państwa dane?

Otrzymaliśmy je od Państwa podczas zakupów w Sklepie, podczas wizyty na stronie internetowej Sklepu, podczas skorzystania z formularza kontaktowego, podczas wizyty na profilu Sklepu na Instagramie, facebooku, youtube.

IV.                  Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych przez GRID?

Przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne:

          w celu zawarcia umowy w Sklepie na podstawie zainteresowania naszą ofertą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

          w celu wykonania i na podstawie zawartej przez Państwa z nami umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

          do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną, pełnego korzystania ze Sklepu, w tym dokonywania płatności za towary kupione w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

          obsługi zgłoszeń, które Państwo do nas kierują (art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO);

          obsługi reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO);

          przetwarzania Państwa danych w celach podatkowych i rachunkowych według obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

          kontaktowania się z Państwem, w tym w celach związanych z zawarciem umowy oraz świadczenia usług związanych z Państwa pobytem w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

Przetwarzamy też Państwa dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu GRID, którym jest:

          monitorowanie Państwa aktywności oraz wszystkich innych klientów Sklepu obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych;

          prowadzenie wobec Państwa działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego zgodnie z zasadami obowiązującego prawa;

          kontaktowanie się z Państwem, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Państwa zgodą - przez e-mail;

          zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Państwu drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych Sklepu oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom;

          organizacja programów lojalnościowych, konkursów, akcji promocyjnych, w których możecie Państwo wziąć udział;

          windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych, mediacyjnych, egzekucyjnych;

          monitorowanie bezpieczeństwa naszego Sklepu w celu zapobiegania i wykrywania przestępczości;

          przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Jeżeli wyrażą Państwo zgodę, przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu:

          zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych (więcej informacji o cookies (ciasteczkach), Google Analitics, Google AdWords poniżej);

          organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możecie Państwo wziąć udział, przesyłania newslettera.

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe dopóki zgoda nie zostanie wycofana. Wycofać zgodę można poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@gridproducts.pl, pisemnie na adres Administratora, osobiście w siedzibie Administratora. Proszę wybrać dogodny dla siebie sposób.

V.                   Czy są Państwo zobowiązani do podania swoich danych osobowych ?

Wymagamy podania przez Państwa następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać zawartą z Państwem umowę, a tym samym świadczyć usługę:

adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, dane adresowe, jeżeli prowadzą Państwo działalność gospodarczą numer NIP.


Jeśli z jakiegoś powodu nie podadzą Państwo tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć umowy, a w konsekwencji nie będziecie Państwo mogli korzystać ze Sklepu.


Jeżeli będziecie Państwo chcieli się skontaktować ze Sklepem, poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu wymagamy od Państwa podania adresu e-mail, imienia i nazwiska, numeru telefonu. Jeżeli nie chcą Państwo podawać wskazanych wyżej danych możecie się skontaktować z nami w inny sposób, np. telefonicznie.[1] 


Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza opisanymi wyżej przypadkami podanie Państwa danych jest dobrowolne.

VI.                  Witryny internetowe i optymalizacja stron internetowych

Ciasteczka
GRID  dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu było przyjazne dla użytkowników, składanie zamówień bezpieczne, a oferta dostosowana do oczekiwań klientów. W celu zapewnienia jak największej wygody i bezpieczeństwa zakupów wykorzystujemy pliki cookies, które przechowują w pamięci urządzenia użytkownika informacje o jego aktywności w serwisie internetowym.

W trosce o prywatność klientów i zachowanie otwartych relacji informujemy, że korzystając ze Sklepu wyrażacie Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies. W każdej chwili macie Państwo możliwość zablokowania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, jednak może to spowodować, że niektóre funkcje sklepu lub usługi serwisu internetowego nie będą poprawnie działać.

Czym są pliki cookies

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane w pamięci urządzenia użytkownika (komputer, netbook, tablet, smartfon), w których przechowywane są informacje o użytkowniku danego serwisu internetowego i historii jego dotychczasowych odwiedzin. Pliki cookies najczęściej zawierają nazwę serwisu internetowego, który je zapisał, maksymalny czas przechowywania ich w pamięci urządzenia oraz unikalny numer identyfikacyjny. Pliki cookies nie są wykorzystywane do identyfikacji ani ustalania tożsamości użytkowników.

Do czego się wykorzystuje pliki cookies

Pliki cookies wykorzystywane są przez serwisy internetowe do automatycznego rozpoznawania użytkownika przez serwer, co umożliwia dostosowanie zawartości wyświetlanych stron internetowych do jego preferencji i potrzeb oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Pliki cookies w sklepach internetowych umożliwiają obsługę logowania, korzystanie z funkcji „koszyka”, polecanie produktów, czy zapamiętywanie preferencji użytkowników. Drugim celem stosowania plików cookies jest tworzenie zagregowanych statystyk odwiedzin i aktywności użytkowników, które pomagają zoptymalizować strukturę i zawartość serwisu internetowego, poprawiać nawigację, czy dostosować ofertę do potrzeb klientów sklepu.

Nasz Sklep wykorzystuje dwa rodzaje plików cookies: „sesyjne" (session cookies) oraz „stałe" (persistent cookies), różniące się czasem przechowywania w pamięci urządzenia użytkownika. Stosowane przez serwis internetowy pliki cookies są całkowicie bezpieczne dla urządzenia użytkownika i nie pozwalają na identyfikację użytkownika, ani na pobieranie jakichkolwiek danych z pamięci urządzenia. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi przechowywanymi w pamięci urządzenia użytkownika do momentu wylogowania, opuszczenia sklepu internetowego lub zamknięcia przeglądarki internetowej. Po zakończeniu tzw. sesji przeglądarki są trwale usuwane z pamięci urządzenia. Cookies „stałe” są zapisywane przez serwis internetowy w pamięci urządzenia użytkownika i przechowywane w niej do momentu skasowania przez użytkownika lub wygaśnięcia ich ważności. Zakończenie sesji przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z pamięci urządzenia użytkownika.

Do czego wykorzystuje pliki cookies Sklep?

Nasz Sklep wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:

          rozpoznanie użytkownika, który już wcześniej odwiedzał serwis internetowy;

          dostosowanie zawartości oraz treści stron Sklepu do preferencji użytkownika oraz optymalizacja użyteczności Sklepu;

          zapamiętanie ustawień i opcji wybranych przez użytkownika oraz historii odwiedzonych stron w Sklepie w celu rekomendacji treści;

          realizacja procesów koniecznych do prawidłowego działania wszystkich funkcji Sklepu oraz obsługi transakcji;

          zapewnienie niezawodności serwisu internetowego, bezpieczeństwa realizowanych transakcji oraz przetwarzanych danych;

          zapamiętywania listy produktów umieszczonych w koszyku w trakcie przeglądania Sklepu, jak i w przypadku opuszczenia Sklepu przed sfinalizowaniem transakcji zakupu;

          poprawna konfiguracja wybranych funkcji Sklepu, w szczególności tych, które są odpowiedzialne za weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;

          zbieranie anonimowych statystyk za pośrednictwem narzędzi analitycznych;

          Wymiana informacji z zewnętrznymi serwisami internetowymi świadczącymi usługi wzbogacające funkcjonalność sklepu internetowego (wtyczki społecznościowe serwisów Facebook, Google+ oraz YouTube).

Zarządzanie, usuwanie i blokowanie plików cookies.

Przeglądarki internetowe domyślnie pozwalają na zapisywanie i przechowywanie plików cookies w pamięci urządzenia użytkownika. Jednak użytkownik może w każdym momencie dokonać zmiany ustawień przeglądarki w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies bądź być informowanym o ich każdorazowym zapisaniu w pamięci urządzenia. Użytkownik może również w każdej chwili całkowicie usunąć dotychczasowe pliki cookies. Informacje o sposobach i możliwościach zmiany domyślnych ustawień plików cookies oraz funkcji ich usuwania dostępne są w plikach pomocy przeglądarki internetowej i na stronach internetowych jej wydawcy. Zablokowanie lub ograniczenie obsługi plików cookies spowoduje, że korzystanie ze sklepu internetowego będzie możliwe tylko w zakresie funkcji, które nie wymagają do prawidłowego działania użycia plików cookies. Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć m.in. pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Google Analytics

W celu dostosowania zawartości naszej strony internetowej do preferencji użytkowników i ich ciągłej optymalizacji, na podstawie artykułu 6 ustęp 1 litera f) RODO korzystamy z Google Analytics, usługi analitycznej świadczonej przez firmę Google Inc. (dalej „Google”). Nasz uzasadniony interes wynika z przedstawionych celów. W tym kontekście tworzone są spseudonimizowane profile użytkowników i wykorzystywane pliki cookie. Plik cookie generuje przy tym następujące informacje dotyczące korzystania z tej strony internetowej:

          typ / wersja przeglądarki,

          używany system operacyjny,

          adres URL (strony odwiedzonej wcześniej),

          nazwa hosta komputera, z którego nastąpiło wejście (adres IP),

          godzina wysłania zapytania na serwer.

Informacje te są używane do analizy korzystania z naszej strony internetowej, sporządzania raportów o aktywności na tych stronach oraz do świadczenia innych usług związanych z korzystaniem ze stron internetowych i Internetu w celu przeprowadzenia badań rynkowych i dostosowania zawartości tych stron internetowych do preferencji użytkowników. Adresy IP są anonimizowane, tak aby nie było możliwe ich przyporządkowanie (tak zwane maskowanie IP).

Możecie Państwo zapobiec instalacji plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej; jednakże wskazujemy, że w takim wypadku nie będzie możliwe korzystanie ze wszystkich funkcji tej strony internetowej w całym zakresie. Ponadto mogą Państwo zapobiec gromadzeniu i przetwarzaniu przez firmę Google danych zbieranych za pomocą plików cookie oraz dotyczących korzystania przez Państwa ze strony (w tym adresu IP) poprzez pobranie i zainstalowanie tego dodatku do przeglądarek. Zamiast dodatku do przeglądarek, w szczególności przeglądarkach na urządzeniach mobilnych, można zapobiec gromadzeniu danych przez Google Analytics, klikając na ten link. Po kliknięciu w przeglądarce zostaje zapisany plik opt-out-cookie, który zapobiega zbieraniu danych podczas odwiedzin na tej stronie. Plik opt-out-cookie działa tylko na w tej przeglądarce, tylko w odniesieniu do naszej strony internetowej i zostaje zapisany na Państwa urządzeniu. Jeżeli  pliki cookie zostaną usunięte w tej przeglądarce, plik opt-out-cookie trzeba zainstalować ponownie. Więcej informacji na temat ochrony danych w odniesieniu do Google Analytics można znaleźć na stronie internetowej Google Analytics.

Informacje wygenerowane w plikach cookie są wysyłane na serwer Google w USA i tam zapisywane. W żadnym wypadku Państwa adres IP nie jest powiązywany z innymi danymi Google. Informacje te są również przekazywane osobom trzecim, o ile jest to wymagane prawem lub jeżeli osoby trzecie przetwarzają te dane na zlecenie.

Po anonimizacji adresu IP jego powiązanie z Państwem nie jest już możliwe. Dane opracowane statystycznie są usuwane w Google Analytics maksymalnie po 50 miesiącach. W raportach sporządzonych na podstawie Google Analytics nie znajduje się żadne odniesienie do osoby.

Google AdWords

Sklep korzysta z programu Google AdWords. AdWords jest programem internetowym firmy Google.

W ramach Google AdWords stosujemy tzw. śledzenie konwersji (conversion tracking). Po kliknięciu reklamy wyświetlanej przez Google generowany jest plik cookie śledzący konwersję. Pliki cookie (ciasteczka) są to małe pliki tekstowe zapisywane w przeglądarce internetowej na komputerze użytkownika. Takie pliki cookie po 30 dniach tracą ważność i nie służą do identyfikacji osoby użytkownika. Jeżeli użytkownik wchodzi na określone strony tej witryny internetowej, a plik cookie nie stracił jeszcze ważności, firma Google oraz nasza witryna są informowane, że użytkownik został przekierowany na tę stronę po kliknięciu reklamy.

Każdy klient Google AdWords otrzymuje inny plik cookie. Plików cookie nie można śledzić przez strony internetowe klientów AdWords. Informacje zebrane za pomocą pliku cookie dotyczącego konwersji służą do sporządzania statystyk konwersji dla klientów AdWords, którzy zdecydowali się na śledzenie konwersji. Klienci otrzymują informację o łącznej liczbie użytkowników, którzy kliknęli reklamę i zostali przekierowani na stronę zaopatrzoną w tag śledzenia konwersji. Nie otrzymują oni jednak informacji, na podstawie których można zidentyfikować osobę użytkownika. Jeżeli nie chcą Państwo uczestniczyć w śledzeniu konwersji, można wnieść sprzeciw wobec korzystania z tej funkcji. W tym celu wystarczy dezaktywować plik cookie do śledzenia konwersji Google w swojej przeglądarce internetowej.  Użytkownik nie będzie wówczas uwzględniany w statystykach śledzenia konwersji.

Przechowywanie plików cookie dotyczącego konwersji odbywa się na podstawie art. 6 zd. 1 lit. f RODO. Administrator ma uzasadniony interes w analizowaniu aktywności użytkownika, w celu optymalizowania zarówno swojej oferty internetowej, jak i swojej reklamy.

Więcej informacji na temat Google AdWords i Google Conversion Tracking można znaleźć w polityce prywatności Google pod adresem:

https://www.google.plpolicies/privacy/.

Mogą Państwo ustawić swoją przeglądarkę w taki sposób, by być informowanym o generowaniu plików cookie i zezwalać na nie tylko w konkretnym przypadku, nie akceptować plików cookie w poszczególnych przypadkach lub ogólnie oraz aktywować funkcję automatycznego usuwania plików cookie w momencie zamykania przeglądarki. Wyłączenie plików cookie może spowodować ograniczenie funkcjonalności tej strony internetowej.

reCAPTCHA

Ze względu na konieczność zapobiegania wykonywania pewnych funkcji w Sklepie robotom internetowym, stosujemy mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania użytkowników nie noszą znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Państwa adres IP.

Uzyskując dostęp do interfejsów API reCAPTCHA lub korzystając z nich, akceptują Państwo Warunki korzystania z interfejsów API Google, Warunki korzystania z usług Google oraz dodatkowe warunki określone poniżej. Przed uzyskaniem dostępu do tych interfejsów API proszę się zapoznać ze wszystkimi obowiązującymi warunkami i zasadami.

Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA

Przyjmujecie Państwo do wiadomości, że interfejs API reCAPTCHA gromadzi informacje o sprzęcie i oprogramowaniu, takie jak dane o urządzeniu i aplikacji, i wysyła je do Google w celu analizy. Informacje zebrane w związku z Państwa korzystaniem z usługi reCAPTCHA zostaną wykorzystane do jej ulepszenia i w ogólnych celach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa. Nie będą natomiast wykorzystywane do wyświetlania spersonalizowanych reklam przez Google.

Przetwarzając Państwa dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

VII.                Komu udostępniamy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:
podmiotom, które wspierają nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
podmiotom, które zapewniają nam obsługę rachunkową (finansowo – księgową),
podmiotom, które zapewniają nam obsługę informatyczną, w celu sprawnego dokonywania przez Państwa zakupów w Sklepie, np. hostingodawcy, dostawcy oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego, podmiotom, które zapewniają nam realizację Państwa zamówienia – firmom kurierskim i innym firmom przesyłkowym, hurtowniom, podmiotom, które zapewniają nam obsługę prawną, osobom współpracującym z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność.

Udostępniamy tylko te dane osobowe, które umożliwiają naszym wymienionym świadczenie ich usług. Więcej informacji na temat sposobu, w jaki podmioty wykorzystują Państwa dane, możesz znaleźć w ich politykach prywatności i plików cookie.

VIII.         Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

Przechowujemy dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Państwem umowy, a także po jej zakończeniu w celach:

          dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,

          wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,

          zapobiegania nadużyciom i oszustwom,

          zapobieganie oszustwom i przestępczości,

          statystycznych i archiwizacyjnych,

maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Sklep zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.

IX.           Jakie mają Państwo uprawnienia wobec Sklepu w zakresie przetwarzanych danych?

Jeżeli spełnione są odpowiednie warunki prawne, oprócz prawa do odwołania udzielonych nam zgód przysługują Państwu jeszcze następujące prawa:

          prawo do uzyskania informacji o zapisanych u nas Państwa danych osobowych zgodnie z artykułem 15 RODO;

          prawo do sprostowania niepoprawnych lub uzupełnienia niekompletnych danych zgodnie z artykułem 16 RODO;

          prawo do usunięcia zapisanych u nas Państwa danych zgodnie z artykułem 17 RODO;

          prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych zgodnie z artykułem 18 RODO;

          prawo do przenoszenia danych zgodnie z artykułem 20 RODO, prawo do wyrażenia sprzeciwu zgodnie z artykułem 21 RODO.

W przypadku skorzystania z przysługujących Państwu praw zgodnie z artykułem 18 RODO udzielenie odpowiedzi na zapytanie podlega udokumentowaniu przez okres 3 lat w celu udokumentowania realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa. Okres ten rozpoczyna się w momencie udzielenia Państwu ostatecznej odpowiedzi.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

W celu wykonania swoich praw skieruj żądanie pod adres e-mail:  kontakt@gridproducts.pl, pisemnie na adres: GRID, ul. Ks. Bp. Władysława Bandurskiego 10/1, 31-515 Kraków.

X.                   Czy przekazujemy Państwa dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Poza wskazanymi w polityce prywatności przypadkami nie przekazujemy Państwa danych odbiorcom z siedzibą poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Rodzaje przetwarzania danych opisane powyżej skutkują przekazaniem danych na serwery pracujących na nasze zlecenie dostawców technologii informatycznych. Niektóre z tych serwerów znajdują się w USA np. Google, Facebook, Instagram - Przekazywanie danych odbywa się zgodnie z zasadami tzw. Tarczy Prywatności (ang. Privacy Shield) oraz na podstawie tzw. standardowych klauzuli umownych Komisji UE.

XI.                  Czy przetwarzamy Państwa dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Państwa prawa?

Poza danymi, o których mowa w punkcie VI powyżej - Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password